Polityka zwrotów
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, oferujemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Poniżej znajdziesz kroki do zwrotu produktu:
- Skontaktuj się z nami za pośrednictwem strony Kontakt. Prześlemy Ci formularz zwrotu.
- Wyślij produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres podany w formularzu. Upewnij się, że paczka jest wyposażona w kod Track i Trace.
- Starannie spakuj produkt i wyślij go na adres, który otrzymałeś od nas. Upewnij się, że produkt jest zwracany w oryginalnym stanie i opakowaniu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu zwrócimy Ci kwotę zakupu na podane konto bankowe.
Uwaga: Polityka zwrotów dotyczy tylko produktów zwracanych w oryginalnym stanie i opakowaniu. Jeśli produkt lub opakowanie jest uszkodzone, nie będziemy mogli przyjąć zwrotu i nie zwrócimy kwoty zakupu.
Jeśli produkt jest uszkodzony lub opakowanie jest bardziej uszkodzone, niż jest to konieczne do wypróbowania produktu, możemy naliczyć Ci obniżenie wartości produktu. Dlatego traktuj produkt ostrożnie i upewnij się, że jest on odpowiednio zapakowany przy zwrocie.
Uwaga: Koszty zwrotu ponosi nadawca, więc upewnij się, że wysyłasz go za pośrednictwem przesyłki poleconej z kodem Track & Trace, aby uniknąć nieporozumień związanych z nieodebranym zwrotem. Jako nadawca ponosisz odpowiedzialność, a my nie chcemy, aby doszło do nieporozumień.