Często zadawane pytania
W czym możemy pomóc?
"In 99% przypadków zamówienia są dostarczane w oczekiwanym terminie dostawy. Niestety, czasami mogą wystąpić opóźnienia w procesie dostawy. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia za pomocą poniższego linku":
>> Kliknij tutaj, aby śledzić swoje zamówienie <<
Czy minęły 3 dni od przewidywanego terminu dostawy, a jeszcze nic nie otrzymałeś/otrzymałaś? Skontaktuj się z nami
"Dobre rzeczy warto czekać"
Przewidywany czas dostawy wynosi 7-15 dni. Nasze produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawcy do Ciebie. Ten unikalny model biznesowy pozwala nam znacząco zaoszczędzić na kosztach przechowywania i transportu, dzięki czemu możemy oferować produkty po niższej cenie niż konkurencja oraz pokrywamy koszty wysyłki.
Możesz zwrócić każde zamówienie do nas w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.
"Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z kodem do śledzenia przesyłki. Możesz użyć tego kodu razem z adresem e-mailowym i numerem zamówienia, aby śledzić swoją paczkę."
"W naszym zakresie leży pokrycie kosztów wysyłki zamówienia.
*Czasami oferujemy darmowe przedmioty jako promocję. Obciążamy niewielką kwotę za koszty wysyłki w celu pokrycia kosztów."
"Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania. Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym stanie, z metkami i etykietami. Produkt nie może wykazywać śladów użytkowania.
Przesyłka zwrotna musi zawsze zawierać kod śledzenia przesyłki. Nadawca zawsze jest odpowiedzialny za przesyłkę.
Po otrzymaniu przez nas zwróconych przedmiotów, upewnimy się, że kwota zakupu zostanie zwrócona na twoje konto w ciągu 14 dni."